Totalt antall sidevisninger

søndag 3. mai 2009

Helgen er snart over:(


Ja, nå skal jeg ikke klage over at helga er over selv om det er litt kjipt...
Tenk på hvor godt det er og ha rutiner i hverdagen, og man vet hva som skal skje, ikke bare sitte og undre seg over hva man skal! De man kanskje har lyst til og tilbringe tid med, er optatte.. Da blir det litt kjedelig=( Men hvis man har kjeda seg da er man uthvilt til uka som kommer=) Og klar til nye utfordringer som den kan bringe med seg!

Så forresten "Yes man" i går den var veldig bra, kanskje jeg skal begynne og si ja til alt jeg og:) hehe...

Denne uka bringer noen overraskelser tenker jeg, håper i allefall det=)
Skal få begynt og lese til pedagogikk eksamen, nå er jeg ferdig med og forberede meg på og forberede meg... hihi..

Så uka som kommer er ennå ubrukt og man kan gjøre masse morro, alt blir hva man gjør det til=)


Mai klemmer til dere alle=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar