Totalt antall sidevisninger

søndag 17. januar 2010

Snart vår:)


Ja da er jula gjort unna, ett år i permisjon hjemme med snuppa er over, og hverdagen er kommet tilbake. Det vil da si at 5 januar begynte jeg på mine studier ved hio på vei til å bli førskolelærer. Bare 1 1/2 år igjen så er jeg ferdig utdannet, veldig deilig:) Å pendle byr på noen utfordringer når man har barn i barnehagen, så lillesnupp blir levert kl.07.00 og henta igjen kl.16.00 det er lange dager for små og store, men passer på og kose oss når jeg har fri fra skolen, da blir dagene annerledes. Men at ruter sier de har fått bedre rutetilbud, det er bare tull!!! Ellers trives lillesnupp i barnehagen og godt er det!




Prøver og være strukturert å lese jevnt og trutt, dette har funket bra så langt, jeg skal holde meg motivert! Er egentlig veldig skippertaksjente så prøver å endre dette...redd det kan bli vanskelig men jeg skal gå inn for dette, ett av mine nyttårsforsetter!




Har gått på ski 2 turer med skolen det var utrolig morro, vurderer å måtte kjøpe meg ski og fortsette med det. Hadde ikke gått på ski på 12 år, så var kanskje på tide å prøve igjen!




Nå skal det ordnes til ny uke, med nye muligheter:)


Ha en fortsatt strålende Januar, vi skal feire 1 års dag til uka, det blir spennende!


klemmer:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar