Totalt antall sidevisninger

fredag 21. august 2009

Litt sliten...


Da har vi vært i Sverige i 2 dager, for meg kjennes kroppen ut som ett tonn murstein, trodde at når det var pappaperm og slikt at mor skulle få slappe av litt.. Den gang ei, de 5 ukene som han har slått sammen med ferie og pappa perm har vært ett maraton i å feriere og å treffe mennesker.. Gleder meg til hverdagen kommer igjen slik at jeg kan få overskuddet tilbake uten en liter kaffe innabords.. Lille frøkna er jo knall fornøyd med at pappa har vært så mye hjemme for da har det jo hvert noen der til enhver tid som kan yte henne rettferdig service (i allefall virker det sånn) når det passer henne...

Så nå når vi endelig er kommet oss hjem så tenkte jeg at det var på tide og bli litt flinkere her inne.. Vi får se hvordan det går da ;)



Om en uke er det bursdag, da er det enda mer stress... Når skal jeg bare få nyti resten av barselpermisjonen min???? Trodde jeg kunne få tid til litt sånn scrap booking som alle snakker om, men det har det ikke blitt tid til..



Nyter dagene for det vi, bare det at vi sover da andre bedriver aktiviteter som scrap booking for bebisen og jeg synes ikke at dagen trenger og starte før kl 11.00 og da er jo de andre på babysang og alskens andre dippedutteri... Så vi kan vel være fornøyde med at vi får med oss litt av dagen.. Selv om sånn skrapboking ikke er for oss!





Jeg får begynne og klargjøre ønskeliste til bursdag og alt som hører med til det.. Kan jo slå til med en Guiness rekord.. Hvor mange kan man få plass til på 70kvm???



Takk for i kveld, over og ut!



1 kommentar:

  1. Heldig du som har bebis som sover såpass!!! vi er oppe før sola og får helelr ikke tid til scrapbooking osv men det er fordi junior er høyt og lavt og krever alt av oppmerksomhet!! ÅÅÅÅ deilig med barnehage ja...

    SvarSlett