Totalt antall sidevisninger

mandag 24. august 2009

Shopping og champagne????


Ja hadde det ikke vært flott dere! Litt shopping og champagne hadde vært knall, men hvor er den tjukke lommeboka hvor 1000-lappene hopper ut, hvor er overskuddet til å reise ut, hvor er de flotte klærne alle andre har??? Åja, stemmer!


Jeg har verken feit jobb til å gi meg så mange 1000 lapper så de kan hoppe ut, beina mine holder ikke 7 timer på ett kjøpesenter med allskens folk og snodigheter. Tåler ikke å lukte på champagne og boblene jeg ser i glasset gjør at jeg kjenner at jeg blir brisen... Og sist men ikke minst, jeg har ingen modellkropp. Kroppen min er liten, og så litt for stor og så bare utilpass i alt det som er hipt kult og trendy for en 25 åring.. What to do???


Men livet smiler det, hver morgen (formiddag) i den lille sprinkelsenga er mammas store øyensten som gjør at det er helt ok, med grøt opp til albuene, når du er litt for optimistisk og tar på hvit t-skjorte som ikke er like nice med blåbær gulp over seg. Men så lenge lillemor er fornøyd er dagen bra. Og hvert eneste lille framskritt så er mamma kjempestolt!


Det er faktisk de små tingene i den store helheten som får dagene til å bli gode minner, det er det man husker!

Takk for at jeg får være mamman din og oppleve alt det gode, rare, dine snodige uttrykk og høye lyder, du er en fryd å være mamma for, men noen ganger har mamma behov for å være litt i den voksne verden og=)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar